lauantai 11. tammikuuta 2014

Voi tämä väsymys.....

Ei muuta ku hyvää huomenta teilleki!
Olen ollu jo tunnin ajan herellä, mutta tuntuu etten oo vieläkään heränyt.. Tämän aamun perustella alkaa pelottaa tuleva viikko, se kunnon arkki, aamu herätyksen, Juliuksen hoitoon vieminen ja kouluun lähteminen.. Jos nyt 8 aamulla herätys tuntuu täys mahdottomalta, nii miten ihmessä herän maanantaina 6 aamulla??? Osaako joku vastatta siihen? Ei voi..Jep!
Lomalla kiitos J sain nukkua aamuisin hyvin ja ns pitkään ja myös Julius jaksoi nukkua aamuisin ylimääräisen ajan loman kunniaksi.. Mutta tänäää.... Hmmmm.. J ihastui siihe että keittin Juliukselle joka aamu puuroa, ja pyysi että keittäisin silleki myös.. No eipä se vaikea ikinä ollu... Mutta edelleen tänää.. J lähtee lauantai aamuisin 8-9 aikaan salille ja tänää se herätti mua että keitäisin sille puuroa ennen lähtöä..... Julius sitten heräsin vähän sen jälkeen että en pääsy takaas lämpimmän peiton alle löhörtelemään..
Onneks poika tyytyi piiretyihin ja itse sain juottu aamu kahvet iha rauhassa ja nytki oon yks silmä auki vahtimas pikkuisen ja toinen silmä vuoroteleen nukkuu...
Mut ihan hyvä ku oon jo näin aikaisin herellä, on vielä paljon tekemistä ja aikaa kohta ei riittää... Nii ku eilen puhuin meillä on tänää J kanssa ns treffit piitkästä aikaa ♥
Huomenna sitten postailen tästä päivästä!
Ei muuta ku hyvää huomenta vaa teilleki ♥

1 kommentti:

  1. Sun pitää joku päivä tehdä mulle kans sitä puuroo ;> Ja meidän kyl pitää nähdä pian, ei olla nähty ikuisuuksiin. Ikävä on suuri! Omg katoit sä sen viimeisimmän pretty little liars jakson mitä helvettiä?!?

    VastaaPoista