maanantai 27. tammikuuta 2014

Vähän erilläinen maanantai!

Tänää mulla oli vapaa päivä, nii sovin viikko sitten yhen kaverin kanssa että tullaan Juliuksen kanssa käymään. Oli ihana nähdä pitkästä aika ja lapset rupesivat heti leikkimään yhessä. Kaveri teki välipalaksi pannukakkun, jäätelö ja hillo, itse joutuin tyytämään appelsiinin, koska en halu pilattaa mun diettiä :D Mutta Juliukselle ainaki maistui ja söi tupla annoksen =)) Jossain vaiheessa viemme lapsia ulos, ku ne alkoivat villentymään. Hyvin lapset jaksoivat leikkiä loppuun asti yhessä.
Sieltä lähdettyä kävimme Juliuksen kanssa kauppassa,  piti hakee itselleni päivällistä ja huomiseen aamupalan. Matkalla kauppaan rupesi tekee mieli lohta, nii päätyin ostamaan aivan herkullisen lohta salattin♥ Nammm♥
Nyt mun iltan kuuluu pari jaksoa pretty little liars sarjasta ja varma jos ehin luen fit lehdin minkä ostin mukaan .. No tälläinen päivä mulla oli, huomenna on aamusta heti menoo, lähen tutustumaan mun tulevaan työharjoittellu paikkaan, pikkusen jännittää mitä siitä tulee ..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti