tiistai 14. tammikuuta 2014

Uudet ja paremmat hiukset♥

Nyt vasta oon tyytyväinen mun uusiin hiuksiin. Viihdoinki!! Ennen joululomaa tehti ison muutoksen mun hiuksissä, mutta pidemmälle päälle se epäonnistui.. Silloin oli tarkoitus saada jotain erillaista ja hienoa, ja toki se oli hieno, mutta vaa parisen viikkoa. Kaveri teki mulle silloin kaksois värjäyksen ja leikauksen. Tarkoitus oli saada päälle violetti värisen tukkan ja alle jättä mustaksi. Ennen siitä piti tehdä värinpoistoa että se violetti tartuisi. Meni sitten koko ilta noihin. Lopputulos oli hieno. Mutta valitettavasti se väri ei kauan sitten pysynyt, vaa haalistui keski ruskeaksi ja juuren kasvu alkoi olla jo liian iso. Tuntui että mun päässä ois miljoona eri väriä. Kyllästyin siihen ja onneks ihana kaveri suostui taas värjättää ja leikkaa huonot kohdat pois. 

Täältä ne näyttivät vielä eilen, hyyi onnek ei enää!!! Nyt oon tyytyväinen vasta. 
Ensin kävimme hakemassa kaupasta hiustenväriä, haluisin säilyttää mustat hiukset alle, sen takkia piti ostaa sitä ja jonkun hienon ja sopivat ruskean värin päälle, että ne näytäisivät hyvältä. 


Tähän sitten päätyimme. Ihastuin heti tohon ruskean sävyyn, ja se on ihan ku mulle tehty. Meni kuitenki koko ilta mun hiuksii, ku kaveri ei taas muistanu kuinka paksut ja pitkät hiukset mulla oikeasti on :D 


Täältä ne nyt näyttävät, eli päältä ne on ruskea sävyiset ja alta mustat. Nyt ei tarvitse enää pitkän aikaan mietiä mitään uutta mun hiukselle. Paitsi perenteinen juurenkasvu, hyi :D
No mutta yhtä ongelma vähemmän, heheh!  
Juliuksella loppui tänää lomaa ja huomenna poika palauttuu normalli arkeen, eli pphoito kutsuu. Mulla ois huomiseks aika paljon tekemistä ja torstaina pariksi tunniksi kouluun.. Hyvästi loma, tervetuloa arki!

Mutta heey mä taidan lähteä nukkumaan, öitä♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti