sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Vkloppu ♥

Täällä vkloppuna on sattunu paljon ja kivaa. Julius pääsi viihdoinki pulkkamäkeen eilen ja tänää!
Viime talvi meni multa ihan ohi ku olin vanhuskodissa työharjoittellussa, nii en sitten vieny kertakaa pojan mäkeen silloin. No onneks viihdoinki tuli lunta että Julius pääsi sitten viihdoinki laskemaan =)


Olen muuten koko viikon syönyt tervellisesti, ja nyt vkloppuna tein ittelle aivan ihanan ja maukan kanasalattin♥ Onneks se on mun herkku nii jaksan diettillä olla! Nii tänää sitten katsoin painoa, enkä ollu iloinen siit! Olti J kanssa aamulla salilla, hän piti mulle jalka treenin+kuntopyörä+vatsat. Oli kyllä todella kiva, J on todella hyvä ja kärsivällinen valmentaja ja maailman paras tuki mulle ♥
Nyt loppuu tämä laiskotellu ja on aika ottaa itseän niskasta kii ja alkaa treena ja syödä säännöllisesi ja tervellisesti että paino alkaa putoamaan!! Tulen sitten joka viikko tähdä päivitykset tästä asiasta.

Kana, herkkusieni, kurkku, tomatti, feta, leipäjuusto, oliivi, raejuusto♥
Sain tänää J äidiltä pienen aivan ihanan paketin: 


Tässä on suihkugeeli, vartalo voide ja pieni tuoksu. Ne kaikki kolme tuoksui aivan ihanalle!! ♥

Tälläinen vkloppu meillä nyt oli, harmi ku sillä on tapana loppua nopeasti.. Nyt vielä nautimaan viimeisestä tunteistä ja sitten nukkumaan =))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti