perjantai 25. syyskuuta 2015

I LOVE ME messut + ARVONTA

Hellou teille mun ihanat lukijat! ♥
Mulle tuli nyt iso kunnia osallistua I LOVE ME messuille bloggajana. Tämä on mulle todella iso kokemus, ensinnäkin tämä on ensimmäinen kerta kun pääsen kauneus messuille ja toinen, olen ensimmäistä kerta bloggajana isossa tilaisuudessa tai ylipäätänsä jossain bloggajan tittelissa!
Maanantaina kun jätin hakemuksen sinne, en todellakaan voinut edes kuvitella että tulen valituksi sinne. Mä myönnän että mua jännittää nyt jo ihan sikana, mutta samalla olen todella innostunut tästä!

Myös mulla on iso kunnia tarjoa kahdelle onnekalle lipun I LOVE ME messuille!
Tämä on ensimmäinen arvontaa tässä blogissa ja lupaan ettei ole viimeinen myöskään.

SÄÄNNÖT:
-  Arvonnan voi osallistua kaikki, siitä tulee yksi arpa
- Tykkämällä blogin facebook sivustosta saat kaksi arpa ( sivulle pääset TÄSTÄ)
- Seuraamalla mua instagrammissa @alesya_girl  ja tykkämällä facebook sivusta saat kolme arpa

Kirjoittaa kommentti kenttään että olet mukana ja kerro monella arvalla osallistut. Muista jättää oikean sähköpostin :) 
Arvontaa päättyy 30.9 klo 21.00 

Onnea arvonntaan! ♥


21 kommenttia:

  1. Mukana 3:lla arvalla =)

    milla.torittu@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Mukana 3:lla arvalla. ;)

    mari.heimonen91@gmail.com

    VastaaPoista
  3. Yksi arpa :) exu_007@hotmail.com

    VastaaPoista
  4. Kolmella arvalla mukana ;)

    Samira.younes@hotmail.fi

    VastaaPoista
  5. Kolmella arvalla mukana. :)

    viivi.helppi@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Kolmella arvalla mukana :)

    marleen.miettinen@luukku.com

    VastaaPoista
  7. Kahdella arvalla mukana! hanna.nikama@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Kahdella mukana :) dragon_2807@hotmail.com

    VastaaPoista
  9. Yksi arpa :)
    Niina.sonne(at)elisanet.fi

    VastaaPoista
  10. 2 arvalla mukana.
    miia.klarich@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Jos ensimmäisestä kohdasta sai yhden arvan ja toisesta kohdasta kaksi arpaa, niin olen kai mukana kolmella arvalla (jos maksimi on kuusi arpaa). Jos tarkoitit, että ensimmäisestä kohdasta saa yhden arvan ja toisesta kohdasta *toisen* (eikä kaksi), niin sitten olen mukana kahdella arvalla. hatala.mirja@gmail.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mirja, tässä arvonnassa on vaa 3 arpa. Jos seuraat mua instagrammissa ja facebookissa, olet mukana 3:lla arvalla. Jos seuraat mua pelkästään facebookissa, nii saat 2 arpa. Mut jos et seura mua missään, nii se on vaa yks arpa. Tässä tulee kysymys: missä seuraat mua, vaa seuraatko oleenkaa?

      Poista
    2. Seuraan facebookissa ja mukana kahdella arvalla. lea.salmi@luukku.com

      Poista
  12. Yhdellä arvalla mukana :)

    rockonmama@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Yksi arpa :)
    ida.kojo@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Kahdella arvalla :)!
    rossu.life@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Mukana yhdellä arvalla :) ansku_66@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. 3 arpaa! Dark_Angel_89_21@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Kuka voitti arvonnan ja missä voittaja julkaistaan? T. Viivi Helppi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilmoitin edellisessä postauksessa että arvonta on suoritettu ja voitajat on löydetty. En julkaisu voitajin nimet. Voitajin otin jo yhteyttää :)

      Poista