tiistai 24. maaliskuuta 2015

10 viikkoa sitten

10 viikkoa sitten kun aloitin valmentaja avulla elämäntapa muutoksen, luulin tietavani kaikki mikä liittyy painon pudotuksen ja oikean elämän tapaan. Näköä olin itse ihan hukassa koko asian ja itseäni kanssa!  Nämä viikot eivät olleet helppoja, rankka välilläkin on ollut, mutta kuitenkin kunnialla selviytynyt valmentajan, poikaystävän ja ystävien avulla. Kiitos heille! Nyt eilen on startanut toiset 10 viikkoa, nyt oon paljon fiksumpi ja henkisesti vahvempi, että uskon että tässä ajassa tulen saavutaan paljon muutakin kun henkisen tasapainoa ja uskon itseään.                                                     Pahinta tässä oli oppia syömään oikein. Aiemmin oli tuhannet yritykset alkaa syömään tervellisesti ja jatkuvasti se oli mennyt päin metsää! Nykyään se ei todellakaan ole ongelma, syöminen suju ongelmalta 3-4 tunnin välein. Oppinut myös herkutteleman oikein, aiemmin jos aloittanut herkuttelu, sitä en pystynyt lopettamaan. Koko homma on aina lähtenyt käsistä. Nyt mulla on kerran viikossa se vapaa syömispäivä, mutta nyt tiedän etten edes tarvi joka viikkoa sitä. Helpompaa olla sortumatta kun tiedän että mulla on lupa kerran viikossa syödä sen mitä haluan. Nyt vkloppuna tuli herkuttelu sen verran paljon, että nyt nautin taas siitä oikeasta tervellisesta ruoasta :D Vettä olen myös oppinut juomaan, 3-4 litra päivässä oli joku aika sitten liiankin vaikea asia mulle. Eipä enää olekaan! Vesi pullo aina mukana ja vettä tulee hörpitty koko ajan.                                                             Olen myös oppinut, silloin kun tekee mieli luovuttaa ja tuntu että tästä ei tulee mitään. Ei saa haudata sitä sisälle, vaan pitää osattaa myöntää sen ääneen ja pyytää apua. Kyllä itteki meinanut luovuttaa tässä asiassa taas jälleen tuhannen kerran, mutta ei täällä kerta luovuttanut. Pysyin silti vahvana. vaikka ei se aina ollutkaan helppo. Nyt positiivisella mielellä jatkan tätä etempäin! Nyt on uusi ruoka ohjelma ja uusi treeniohjelma, kyllä se tästä!                                                                                   Kiitos heille ihanille jotka ovat koko ajan mun tukena, ja tottakai mun parhaalle valmentajalle! <3  
                   

10 kommenttia:

  1. Mahtavaa, tuo ruokavalio on kyllä niin suuriosa laihdutusta :) mä olin ite kans niin hukassa sen kanssa aluksi! Ihanaa kun jollain on varaa valmentajaan, haluaisin itekin valmentajan, mutta varaa ei oo :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen Laura sun käydä http://www.fitverstas.com sivustolla. Siellä on hyvät valmentajat ja hyvät valmennus pakettit. :) onneks säki löysit sen oikean tien syömisessä

      Poista
  2. Ihanaa! Paljonko oot laihtunut tässä ajassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos en oo kertonu asiasta postauksessa, en kerro kommenteissakaa.

      Poista
  3. Okei? Olis ollut vaan kiva tietää sun edistymisestä mut ei sit....

    VastaaPoista
  4. Kiva postaus ja tsemppiä sulle!!:)

    VastaaPoista
  5. No ei ihme ettet kerro koska et oo laihtunu yhtään :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laihtunut oon, mutta en koe sen täällä hetkellä tärkeäksi julkaista täällä. Enköhä itte tiiän mitä ja milloin tänne kirjoitelen. Mut suosittelen sun käydä katsomassa peiliin, ennen ku alat toisia arvioimaan ;)

      Poista