perjantai 6. maaliskuuta 2015

Tasan vuosi sitten..

Tasan vuosi sitten olin päättänyt että haluan muuta mun hius tyyliäni! Matka oli pitkä ja välillä tulivat luovutamisen ajatuksia. Nyt oon kuitenkin tyytyväinen etten luovutanut!
                                                                                                                        Alussa olin vähän epävarma mitä oikein haluan hiukselleni. Mietin punaisia, ruskeita, blondamista. Blondamiseen päädyin hassusti. Löysin netistä kuvan hiusten mallista, saman tapainen mitä mulla nyt on. Tytöllä kuvassa oli päältä blondet ja alta mustat. Ihastuin siihen kuvaan heti. Sillä hetkenä tiesin mitä haluan.        
   Pienen pettymyksen sain heti ku mulle sanottiin että vaalentamisen aloitetaan raitoilla. Olin halunnut nyt ja heti vaaleat :D Koko kevään ja kesän ajan lisäilti enemmän ja enemmän raitoja.                          
                                                                                                                                                                                                                                                            Elokuun lopussa vihdoin ja viimeinkin saavuttiin mun blondit! Ei siihen mennyt ku viitisen kuukautta :D    
                                                                                                                                                                            Nyt oon kyllä todella tyytyväinen mun hiuksiin! Ainoa mitä mua harmittaa, on että jouduin luopuman mun ihanista pitkistä hiuksista. Vaalentamisen jälkeen hiukset meni aika huonoon kuntoon. Nyt vaikka ne onkii aika lyhyet, ne on ainakin terveet ja se on tärkeämpää! Hiukset kyllä kasvaa, vaikka kasvaakin aika hitaasti, En jaksa odottaa ku omistan taas pitkät ihanat hiukset. <3 
 En ole ikinä käyttänyt hiustenpidennyksiä, enkä todellakaan suostu nytkä niitä edes ajatella. Ihailen pitkät hiukset, mutta enemmän arvostan jos ne on aidot omat hiukset :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti