maanantai 28. syyskuuta 2015

Motivaatio Maanantai part 4



" Lina kuntoon!- blogi on tarina elämänmuutoksesta! Ja tositarina onkin, vaikka kirjoittajana itse en siihen meinannut alkuun uskoa. Olen sairastanut kilpirauhasen vajaatoimintaa useamman vuoden. Ja oikeastaan koskaan sairaus ei ole mennyt ns. oppikirjojen mukaan. Jossain vaiheessa sairautta voin todella huonosti. Sain huonoa hoitoa julkisella puolella enkä välittänyt omasta hyvinvoinnistani lähes ollenkaan. Kunnes sitten eräs lääkärikäynti pelasti minut. Olin jo pitkään haaveillut käyväni yksityisellä, koska olin kuullut ko. lääkäristä paljon hyvää. Ja olen kyllä samaa mieltä. Tämä lääkärini on huippu. Ja hänen ansioistaan olen nyt tässä pisteessä kuin olen.

Syön eläinperäistä kilpirauhaslääkettä ja sen lääkkeen avulla sain pikkuhiljaa itseäni terveiden kirjoihin. Ja kun terve vihdoin olen, olen myös jaksanut kiinnostua omasta hyvinvoinnistani. Olen nyt vuoden aikana pudottanut painoa -30kg. Ei se toki kaikki ole kilpirauhaslääkityksen ansiota, koska tähän kaikkeen on tarvittu niin paljon muutakin. Mutta lääke on poistanut kaiken väsymyksen ja laiskuuden ym. lukuisat oireet joita minulla oli. Tämän ansioista olen jaksanut kiinnittää niin paljon huomiota hyvinvointiini.

Nykyisin minulla on personal trainer. On ollut nyt puoli vuotta ja toiset puoli vuotta aion vielä hänen kanssaan taapertaa. Myös hänen ansiotaan on suuresti tämä muuttunut ulkonäkö. Totta kai kovasti olen tehnyt töitä itsekin ja siitä olen rehellisesti ylpeä. Matkaa on vielä jäljellä. Haluan kiinteämmäksi ja vahvaksi. Siinä minua auttaa kyseinen personal trainer ja minä itse.Kilpirauhasen kanssa minulla sujuu nykyisin oikein hyvin. Sairaus on minulla aina, kuten muutama muukin sairaus siinä sivussa. Mutta näillä mennään mitä on annettu! Blogiini voi käydä tutustumassa osoitteessa www.linakuntoon.blogspot.com. Päivitän sinä aina kun ehdin tässä vuorotyöläisen arjen ohessa.
 Terkuin, Lina :)"



5 kommenttia:

  1. Isot tsempit sulle pudotukseen! Kuten edellisessä postauksessa joku kommentoi niin purukumi on hyvä vaihtoehto jos iskee makeanhimo :D alku on aina vaikein mutta sitten helpottaa, terkuin kamala herkkuperse joka ollut jo 8vko ilman herkkuja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ohoh! Aika hyvä, 8 viiko ilman herkkuja! Kyllä mäki siihen pystyn ;) Tsempej sulleki <3

      Poista
  2. upeeta tulosta olet saanut! Tsemiä vielä jatkoon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiittäb Liinan puolesta :) kannatta käydä kurkimaab Liinan blogia ;)

      Poista
  3. Vau Liina! Oot todella supermimmi, kun oot jaksanut noin ison muutoksen käydä läpi ja vielä jatkat eteenpäin. Kunnioitettavaa! Oikein paljon onnea upeista tuloksista!

    Itselläni on elämäntapamuutos ottanut taas takapakkia, mutta ehkä mäkin alan pikkuhiljaa ottamaan itseäni taas niskasta kiinni. Kiitos upeasta motivaatiopostauksesta =) Ja kiitos sullekin Alesya, kun julkaisit näin upean elämäntapamuutostarinan =)

    VastaaPoista