tiistai 28. tammikuuta 2014

Tutustuminen työharjoittellu paikkaan..

Tänää 9 aamulla olin tulevan työharjoittellu paikkan alussa, aloitan siis ens maanantaina yhessä ala-astella joka on aika lähellä mun oma koulua. Sain tänää tietää mun lukujärjestyksen, ohjajan, arviojan ja luokkan missä oon, eli 1a luokka odottaa mua.. Vähän pettynyt oon, koska oon muutenki koko syksyn ajan vietäny ykkösluokalaisten kanssa aikaa.. Olisin nyt kaipanu vaihtellua, no katsottaan sitten maaliskuun loppussa. Sain jo sovittu näyttöviikkon, siihen on alle 2 kk aikaa, huh pelottaa ku ei mulla on mitään tietoa ja käsitystä mitä mun oikeasti pitää siellä tehdä. Tänää ku olin niiden tunneilla, olin niiin pihalla koko asiasta, ja pakko myöntä että nyt ku vaa katsoin vierestä, mulla on hirvee tylsää niiden tunneilla :D Voi luoja miten mä selviän ... Heheh :D Oli aikamoinen shokki ku siinä luokkassa on muutama lasta joita oon hoitanu parisen vuotta sitten päiväkodissa, työharjoittellu jaksona, ne lapset tunnisti mua myös.. Oli kyl ihana nähdää miten he ovat kasvaneet.
Oon siellä kolme kertta viikkossa, ja osallistun myös niiden liikunta tunneilla, ohjaja just varoitti et kannattaa olla hyvät vaatteet mukana ku lustellu on yleenssä koko talvi, omg!! Myös kauhistuttaa ne ulkovälkkien valvonta, siis mä en vaa jaksa seisoa siellä ulkona kylmissä, ei oo mun juttu..!! Onneks nä pakkaset ei kestä enää kauan ja kk päästä alkaa maaliskuu, ihana sit lämpenee♥

Mutta joo tälläinen valitus ja pillitys teksti nyt tuli, meen jatkaa tehtävien tekoa.. Söin hetki sitten lohi salattia, tunnin päästä ois välipala hetki ja sit illalla salille!! Saa oikein nähdää mitä tänää tulee, mun jalat ei muutenkaa jaksa kävellä, hyvä että onnistuin nousemaan sängystä tänää ylös :D no mutta mutta... =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti