perjantai 10. tammikuuta 2014

Pieni shoppaillu piristää mieltä ...

Piiitkästä aika oli tänää shoppailemassa. En kuitenkaa ostanu mitään ihmellista ku ei ollu oikeastaan mitään mitä tarvitsen, paitsi kuuloket. Mun vanhat kuuloket oli mulla yli vuoden ja vkloppuna iha sattumalta lopettivat toiminnan. No eipä se haitanu ku olin jo pitkään unolmeinu uudesta kuulokeista. Etsin pitkän viime aikoina mulle ns täydelliset kuuloket että musikki kuuluisi mahdollisimman hyvin ja tänää löytyi Anttilasta, maksoi mikä maksoi, tärkeä että oon tyytyväinen :D

En taas muistanu ottaa niistä kuvan ku ne olivat vielä pakettissä.. No kai se näinki kelpaa...
Myös tärkeä ostos oli puuteri. Kaikki puutereiden käyttäjät varmasti tietää miten herkkiä ne ovat, pieniki kolhu, nii koko puuteri on on palaisena.. Sama kävi mulla TAAS!! Eli oli sittenki pakko ostaa uuden... Hohhoja, toivottavasti lähi aikona ei tarvi uutta ostaa...

Tämä on mulle ainaki paras puuteri, levittäminen on todella helpoo siveltimellä. Myös sävy on sopiva just mulle. Tämän lyhyen elämän aikana oon kuitenki ehtinyt kokeilla vaikka mitään sävyä ja koostumuksia, ja totesin että tämä on vaa paras mulle ♥

Kiertelin myös aika moni kauppa tänää, vaatteista ja meikkeistä en kuitenkaa löytäny mitään sopiva itselleni, tai ei oo es tarvetta täällä hetkellä mihinkää... Mutta glitteristä ale myynistä lähti mukaan kaksi ihana korua, korvikset ja rannekoru!! Molemmat sopivat mun tyylin täydellisesti. Toinen syy miksi ihastuin niihen, se että molemmat ovat hopeita. Oon niin laiska riisuman koruja pois että miellummin käyttän hopeita ja teräskorut..




Tälläinen pieni ja piristyttävä shoppaillu reissu oli mulla tänää.. Huomenna on luvassa ihana päivä J kanssa♥
Siitä sitten myöhemmin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti