maanantai 23. syyskuuta 2013

Diettajan tankkaus päivä, eli SUNNUNTAI


 Yleenssä sunnuntai sana tarkoittaa, lepo, hyvä ruoka, ihana ilma, leffat, sarjat,
herkkut, rakkautta. Näin se sitten mun sunnuntai päivä on menny :)
Jotenki jopa harmittaa että sunnuntai päivä on vaa kerran viikkossa..

Eilen sai nukkuttu pitkään ja heräsin tosi leväneenä, sain melkkein heti
kahvia, ku musu keitti sitä mulle ♥
Kävimme kaupassa ja sen jälkeen aloimme tekee ruokaa, musu keksi että
syödään burgerit, niii mä oon kuvittellu sen täys erillaisenä burgerina,
enkä voinu millä kuvittella mitä siitä oikeasti tulee :D Siitä tuli niin
iso ja täyttävä että huhuh just hetki sitten sain syötty sen toisen puolikkan :D



Ei siinä päivänä oo sitten tapahtunu mitään erikkoista, lähinä lepoa,
sarjoja, leffoja. Just niinku sunnuntai päivät pitääki vietää ;)


Tänää on sitten jo maanantai, just nyt oon ns edelleen vapana, ja joskus
neljän jälkeen meen hakemaan Juliuksen kotiin hoidosta. Tarkoittuksena
on siivoilla ja vähän kattella sisustuksen kotona. Tiistaina haen postista¨
verhot Juliukselle, nii pääsen senki huonetta sisustella.
Mut ei siitä täällä kertta, palaileen tähään sitten ajalla :)




1 kommentti: