tiistai 24. syyskuuta 2013

Olen happy

 Nonnii tänää sitten koko aamupäivän olin puhelin, kalenteri ja koulun
kansio kädessä soittelemassa eri kouluihin kyselemässä työharjoittellu
paikkan ittelles. Tavottena oli päästää jooko ala- asten puolelle tai
sitten iltapäivä kerhoon. Sillä ei oo niin väliä koska tammikuussa sitten
ois toisin päin. Niin kovien puheluiden jälkeen sain paikkan koulusta
iltapäivä kerhossa! Ihana! Oon niin onnellinen. Aloitan sitten ensi
viikkolla maanantaina. Joulukuussa on sitten jo ensimmäinen
näyttö tiedossa. Vähän jännitää kai tulen oppimaan kaikkeen,
tulen toimeen lasten ja muiden ohjajiin kanssa. Mulla on oikeasti
väliä miten se sujuu, näyttöstä on tavotte saada se 3 ja on kova
tavotte olla kiitettävä oppillas että kaikkeesta aineista tulisi se 3 !

Mutta joo, kerron sitten ens viikkolla maanantaina miten se
eka päivä on sujunut, pidäkää mulle peukkut! ;)


4 kommenttia:

  1. Saisiko postausta jostain sun suosikki meikki- ja kauneustuotteista? :) ihana blogi <3

    VastaaPoista
  2. kiitos ♥
    hyvä idea, mielelläni teen sellaisen joku päivä :)

    VastaaPoista
  3. Voi kun söpö toi banneri! :3

    http://cowswings.blogspot.fi

    VastaaPoista