lauantai 21. syyskuuta 2013

Vauhtia päälle!

Heräsin tänää 9 jälkeen ja huomasin että oon saanu jo muutama viestiä ja pari puhelua,
taisin nukkua pommin! Oli sovittu kaverin kanssa että tänää tulee reissu matinkylään
Kierätyskeskukseen. Joo joo mun piti vaa tulla katsomaan mietä siellä on, hehe kuitenki
lähteä sieltä tyhjin käsiin ei millään onnistunu! Mukaan lähti mustat verhot, sohvatyyny,
pari mukia ja Juliukselle pari Nalle Pooh mukia ja pyyhe, yks pusero ja muut oli lähinä
kyntilätarvekeita ja pari sisustus pientä juttua :) Onneks ei menny paljo rahaa, ja yllätävän
halvalla pääsin pois sieltä :D

Myöhemmin autoin mun kaveria pienessä juttuissa sen luona ja samaan aikaan ehtimme
vaihtaa kuulumisia, molemmilla on kiireitä, nii vaikka asutaan sen verran lähellä, emme
kuitenkaa ussein nähään..

Kotin tullessaan söimme pojan kaa kana pasta yms ja ihme kyllä oon viime aikoina, tai
siis kesän aikana oon oppinut tekemää hyvä ruokaa :) Nii ja syömiseen jälkeen sitten
siirryin tekemään tätä uutta blogia.

Kertokaa teidän mielipidettä miten tykkätte tästä uudesta blogista?
Itse ainaki tykkään, toki jossai vaiheessa pitää tätäki vähän muokailla, mutta
siihen on vielä aikaa :)

Mutta heey mä tästä käyn hörppämässä vähän kahvia, ja sitten lähdetään
Juliuksen kanss moikkamaan isovanhempia :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti