perjantai 27. toukokuuta 2016

Kuulumisia ..

Nyt se kesäloma on viihdoinki alkanut. Odottanut sitä todella innolla.
Lomalle on paljon suunnitelmia, mutta samalla ei ole mitään erikoista. Poika on vielä parisen viikoa päiväkodissa, mutta elokuussa alkaa jo esikoulu. Apua ku aika menny liian nopeasti!
Tämä koulu vuosi on ollut aika rankka, tai tuntuu että on koko ajan jotain vastoinkäymisia. Tässä lyhyessä ajassa on sattunut paljon uusia positiivisia asioita, tai ainakin toivon niiden olevan positiivisia. En täällä hetkellä ole vielä valmis blogissani asiasta puhua, mutta olen varma että joku päivä avaudun tässä vielä.


Mutta kiireiden keskellä oon onnistunut löytämään aika myös treenille. Suunnilen 2-3 kertta viikossa oon treenanut. Fitness24sevenilla on aivan ihana puoli ku on PLUS saleja, eli perus palveluiden lisääksi tarjotaan myös ryhmäliikunta tunteja. Olen jo kaksi kertta käynyt spining tunnilla. Oon aina tykkänyt spiningista, mutta silloin ku pari vuotta sitten purkasin sopparin fressi ketjun kanssa, en ole käynyt enää missään tunneilla :(

Tässä on menossa jo toinen kuukausi loppuun herkkulakko suhteen. Täällä vkloppulla on lupa herkkutella. Näin yksi vkloppu kuukaudessa. Oon todella tyytyväinen tähän, koska olo on paljon kevyempi, iho näyttä paremmalta, finneja ei näy ku harvoin nykyään. Muutenki jos oon syöny aemmin paljon herkkuja, olo on ollu sekä fyysisesti että henkisesti aika huono. Eli mun kohdalla on oikea päätös jättä herkkut poiss.

Tänää kävin pitkästä aika katsomassa painoa, kiloja on lähtenyt 4.6kg. Hitasti mutta varmasti paino laskee. Tottakai sitä aika unelmoi että paino lähtisi nopeammin alas ja tuloksia olisi enemmän. Mutta aina sanotaan että hidampi painon lasku on tervellisempi kun nopea..
Kaverit kyllä koko ajan kehu että oon laihtunut, mutta emmä ainakaa peilissä mitään huomaa. Paitsi hei, mahtuin taas mun vanhoihin farkuihiin! Jiihu, en uskonu että ne menisi päälle, nutta tosin kävi ♥


Tässä postauksessa piti kertoa mitä kesällä on suunnitelmissa, mutta sattui olemaan niin paljon kuulumisia, että jättän tämän seuravaan postaukseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti