keskiviikko 4. toukokuuta 2016

Happy Birthday to Me♥

Tänää oli minun syntymäpäivä, täyttin just 25 vuotta!


Vielä muutama päivä sitten musta tuntui että kauhee ku musta tulee vanhaa, mutta en sitten tänää huomanukaa mitään eroa, samalta tuntuu ku olisin 24! Olen nuori ja mulla on koko elämä edessä.


Syntäreitä en taas meina juhlia, paitsi että käytii J kanssa viime lauantaina syömässä, samalla meillä oli 3v päivä yhdessä ♥ Aika vaa menee niin nopeasti.


Syntäreiden kunniaksi en sortunu herkuihii eikä muutenkaa epätervelliseen ruokaan. Kävin vaa ystävän kanssa kahvilla ja myöhemmin vetimme kunnon treenin salilla! Sain myös häneltä ruusuja ♥
Myös paljon muitaki tuttuja, kavereita ja läheisiä onnitelivat mua tänää. Oli kunnon prinsessa päivä :D !



Mutta mä tästä lähen nukkumaan. Vielä huomenna on koulu päivä ja sitten alkaa mini loma. Huomenna on lepopäivä treeneistä. Oon nukkunut viimeiset pari yöt vähän huonosti, eli lepo tekee hyvä! Sen jälkeen palailen takaisin treeneinin pariin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti