perjantai 17. lokakuuta 2014

Uudet kynnet ♥


En ole parisen viikkoa pitänyt kynsiä, edelliset kerkisivät mennä huonoksi, geeli loppunut, nii piti sitten vaa tilattaa uuden geelin ja odottella sen saapumista ja sellaisen hyvän hetken että pääsisin väsämän ne. Tänää oli siihen oikein mukava hetki siihen, mulla on loma ja  viihdoinki ei ole mitään kiireitä ja menoja.

Geelin lisääksi oon muuten tilanut uudet siveltimet. Vanhat ovat jo sen verran huonossa kunnossa että oli pakko saada uudet ja ihanat siveltimet ♥


Oon muuten kokeillut erillaiset kynsien tarvekkeiden merkkejä, ja monista olin todella pettynyt, mutta voin hyvin sanoa että Universal nails on mun mielestä se paras merkki! Myös koulutuksessa meillä oli sama merkki käyttössä. Mitäs muut kynsi tekijät, mitä merkkejä te käytätte? :)

Mut nyt esittän teille, ennen ja jälkeen kuvia!




Mitäs tykkätte? Mä oon niin rakastunut näihiin! Purkissa ne hileet olivat pinkkit, mutta eri valoissa kynnet vaihtaa sävyä, eli must ne on mageet!! ♥


2 kommenttia:

  1. Tosi upeat kynnet! Voi kun olisin itsekin noin taitava. Mulla on kynnet vielä harjoitteluasteella ja teen geelilakkauksia. Kynsipostauksia toivon siis lisää. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos <3 pakko kyllä myöntää että kyllä mulla kesti aikaa kauan oppia niiden tekoa. Eli ku jaksat harjoittella, nii kyllä se siitä :) geelilakkauksista oon kuulut, mutta en oo kyllä kokeillu

      Poista