torstai 2. lokakuuta 2014

Shoppaillu ♥

Kävin tänää pitkästä aikaa shoppaillemassa, ja fiilis on todella ihana nyt!
En toki paljo ole ostanu, mutta kuitenki tarpellisia ja kivoja pikku juttuja. Haluun esittellä ne teille;


UFF:istä tartui mukaan HIM paita, ja takaana oli tollainen teksti; 


Tykkään katsoa meidän lähi UFFia, sieltä välillä löytyy kivat bändi paitat ja hupparit!



Tarjoustalosta tarttui mukaan ripsiväri ja BB-voide! Oon kuulut tosta 
voidesta pelkkä hyvää, mutta katsottaan kuitenki miten hyvin se mulle sopisi.. 


Mukaan tuli myös tälläinen lankka, aloitin joku aikaa sitten virkkaa
lahjaaksi huivin, lanka loppui ja työ jäi keskeen, mutta nyt voin jatkaa :) 




Mukaan tarttui myös tälläinen maailman ihanin ja suloisin pipo♥
Se tulee oikein hyvin sopimaan mun virkkamaan valkoisen huiviin ;) 

Tässä kuvassa näkyy pieni osaa siitä huivista! 



Ja loppuksi kirjatorista löytyi kaksi tälläistä ihanaa kuva!
Oon pitkään etsinyt kirjan smoothiesta, koska rakastan tehdä niitä, 
mutta mielenkuvitus ei enää oikein toimi..
Ja sitten Lauren Conrad kirjasta oon kuulut hyvät palautteet
ja nyt ku se sattui mun eteen, en pystyny enää jättämään sitä kauppaan hyllylle ♥





2 kommenttia:

  1. Ihana toi strassipipo ja kivat myös noi kirjalöydöt! Mullakin on toi Lauren Conradin kirja ja siellä on kyllä paljon kiinnostavia juttuja kauneudesta. Jaa ihmeessä hyviä smoothiereseptejä, ne ovat varsin herkullisia aamupaloina myös mun mielestä :)

    http://justsayinghianne.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) joo ajattellin aina ku maistan jonkun smoothien, voisin jakaa tänne sen ohjeen :)

      Poista