sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Dietti 7/16



Paino: -0.5kg ( -3, 1 kg)
Sali: 0 kertta
Ruokaillu : OK

Apua nyt olen jo yli puolessa välissä tätä! Tuntuu että aika loppuu keskeen. Vaikka tässä lukee että dietti kestää 16 viikkoa, nii UV jälkeen, jossain vaiheessa tammikuutta tämä projekti jatkuu kevään loppuu asti. Pudotettava on aika paljon, mutta se ei harmittaa, ei 16 viikkossa mun aloituspainolla saa millä sitä täydellistä kroppa! Olen tyytyväinen että paino putoa, vaikka hitasti, mutta se kuitenki lähtee! Motivaattiotta on, eikä se tässä vaiheessa yhtään vähentynyt, vaa toisin päin. Aina ku näen kuvia hoikista, kaunista fitness mimmeista, motivaationi nousee korkeammalle! Tiedän että saavuttan mun tavotteen ja joku päivä on ylpeä itsestäni. 
Salille en pääsyt täällä viikkolla, syynä on kiitos flunssa. Aivan jäkyttävä yskä oli ja edelleen on. Olo on kuitenki paljon parempi, mutta myös öisin yskä muistuttaa itsestään. Hyi oikeasti ärsyttää! Tuntuu niin ärsyttävältä ku treenit jäi väliin ja pakko myöntä että ensi viikkolla en tiiä pääsenkö myös oleenkaa, syynä näyttöviikko, aamupäivät koulussa ja iltapäivät pitää olla iltiksessa, eikä mulle oo vieläkään ilmoitettu päivii milloin pitää sinne tulla.. Mutta kai se jotenki järjestyy. 
Mutta mutta nyt kohti ensi viikkoa, :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti