lauantai 16. marraskuuta 2013

Mitä Juliukselle kuuluu? myös perjantai päivän kuulumisia :)



Juliukselle kuuluu todella hyvin! Poika kasvaa ja kehittyy todella hienosti joka päivä :)
Julius on oppinut laskemaan jo 20, höpöttelee ja lauleskelee. Palapelit ja piirtäminen on pojan suosikki puuhaa. Kerran viikkossa Juliuksella on herkku päivä, lauantaisin poika saa vanukasta ja tikkarin.
Julius ei tullu yhtään äitinsä syömiseen suhteen! Mä oon todella nirso ihminen, eikä kaikki ruokaa kelppaa mulle, toisin ku pojalle. Juliukselle syö mielelläni ja paljon. Aamuisin jo kuuluu: äiti, minä haluun aamupuuron♥
Julius on todella iloinen, energinen ja positiivinen poika.. Joka päivä kotona kuulee sen naurua, laulamista, näkee tansimistä, hyppimistä, myös tulee paljon haleja ja pusuja ♥
Nukkuminen on todella helpoa, riittää ku vien Juliuksen sänkyyn, sanon hyvää yötä, nii poika heti laitaa silmät kiini ja nukkuu. Välillä yöisin saataa tulla mun viereen nukkumaan, mutta muuten nukkuu läpi yön omassa huonessa. Julius myös pukee ja riisuu itsenäisesti. Hän on muutenki todella reippas ja itsennäinen poikaa ♥



Perjantaina oli vähän poikkeus päivä, nii me käytti Juliuksen kanssa mun kaverin luona jota en oo nähnyt todella pitkään aikaan. Julius oli todella iloinen ku pääsi myös leikkimään kaverin lapsen kaa. Ollaan tunteneet toisia jo silloin ku meijän lapsen olivat alle 6kk vanhoja. Tutustuimme äiti-vauva ryhmässä. Oli kyllä ihana nähdää eilen ja vaihtaa kuulumisia :) Ens viikkolla ois tarkoittus myös nähdä ♥
Ensi viikkolle meijllä on paljon suunnitelmia Juliuksen kanssa, että tulee olemaan aika kiireinen viikko :)




2 kommenttia: