keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Kavereita ♥

Jokainen meistä tarvitse kavereita, oli se lapsi tai aikuinen!
Tänää kävimme Juliuksen kanssa syömässä Subways, ku piti tavatta sen isän ja juttellaa mun saliohjelmasta.
No saliohjelma ei ainakaa täällä hetkellä vielä oon kunnossa, että nyt sitten treenan sen mitä osan, toistaiseksi. Mut joo, takaas aiheseen. Diettillä ku oon en voi enää syödä mitään vaa kuten ennen, sen takkia tilasin sieltä salattin ja kastikke myös jäi pois. Nyt kyllä pakko myöntää että se oli todella hyvä :D




Sen jälkeen mun piti käydä ihan pikaisesti kaupassa, mutta käviki toisiin, jumituin ostarille koko illaksi. Kävi sitten näin ku kaupassa törmäsin yhen mamma facebook kavein Marin ja hänen tyttön. Because Im a Mom on hänen blogi. Oli suunnitelmissa ennenki nähdä, mutta emme sitten saanu sovittu mitään aikoja.
Oli todella kiva nähdä, lapset tutustuivat ja pääsivät leikkiä keskenään. Voi että ku ne pikkuset olivat niin suloisia yhessä ♥



Oli myös aika hassua selvittää että lapsilla on syntärit samana päivänä, mutta Julius on Sofia vuosi vanhempi.
Koko illan pyörimme ostarilla, jutteltii ja nauroimme näiden söpöen lasten touhumista. Jossain vaiheessa kävimme sitten istuu kahvillaan puolelle ja ottimme lapsista kuvia. Oli ihana ku Julius sanoi että se (Sofia) tulee istumaan minun viereni♥ Pikkuset kävelivät käsikädessä ja halasivat toisia =)




Mutta oli kyllä todella kiva ilta! Toivottavasti nähdään pian uudestaan♥

3 kommenttia:

  1. ...Activiaa pikkulapselle??? Kai lapsesi muutakin söi kuin Activiaa...?

    VastaaPoista