sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Miten meni syysloma?

Nyt lomaa alkaa olla ohi, valitettavasti :(
Se meni kyllä super nopeasti ja meni just niin kun mä suunnitelin. Tarkoituksena oli olla mahdollisimmat paljon liikessa ja mahdollisimman vähän kotona. Loman aikaana olin vaa kaksi yötä kotona, muu aikaa vietin läheisten ystävien kanssa! ♥
Ainoa pakollinen meno oli Juliuksen 5v hammastarkastus ja mun labran käynti. Se vei lomasta vaan alle tunnin :D



Myös lomalla tuli värjätty mun hiukset punaiseksi. Ne jotka ei ole vielä lukenut siitä, pääsette lukea siitä täältä.


Myös pääsin viettää ajan lempi puuhan parissa. Tein rakkaalle ystävälle ensimmäiset rakennekynnet! Itsekin olin täysi rakastunut niihin ja myös ystäväni ♥


Myös toiselle ystävälle tein ensimmäiset geelilakkauksen. Hän siis opetti mua tekemän sitä. Laitettiin hänelle sellaista lakka joka vedessä vaihtaa väriä ilman perustella. Harmi kun en saanut kuvia niistä kynsistä :(

Loman kruunasi kauan odotettu I LOVE ME messut! Messusta tulee postaus ensi viikolla. Todellakin ensi vuonna mukaan uusiksi!
Tällainen loma mulla tän kerran oli, kotona mua ei näkynyt, kone pysyi kiini. Just niiku piti! Nyt akkut on ladattu ja huomenna täysi voimilla palamaan arkeen ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti