keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Terkkuja Saksasta!

Vähä aika sitten mun vanhemmat kävivät taas jälleen Saksassa, mutta täältä kertta vaa eri kaupungissa. Sen nimeä en todellakaa es muista, liianki pitkä nimi. Reissu on menny hyvin ja saimme Juliuksen kanssa kivat tuliaiset seltä. Mutta vasta hetki sitten sain kuvattu ne. 


Tälläinen huppari Juliukselle, täällä hetkellä se on vielä aika iso sille, että ainaki vuoden odottellaan =) 


Korvikset on sitten mulle, en oo vielä kerinyt niitä käyttä, mutta joku päivä sitten =)


Kahdet luomivärit, sitä vaalea en oo vielä testanut, mutta se tumma on aivan ihana, kerran käytin♥


Ja tottakai paaljoon herkkuja!! Tota Giotto oon ennenki syöny, nam ku on hyvä! Mutta täältä kerttta ne herkkut odottavat mua kiltisti hyllyllä kesän asti. Kunha ne ei sulaa siellä ;D Mutta joo kiitos äiti ku diettillä lähettellään tälläistä mulle! Hihih...
Vaikka koko ajan tiesin että ne on mulla, ei siltikää tullu oleenkaa kiusallista tunnetta maista niitä, ei vaa tehny mieli, hyvä minä!

Tälläiset täältä kertta. Kohta syömään, päikkärit ja sitten salille! Odottan ilta, että tänää liv kanavalla tulee kolmas jakso Jutta ja puolen vuoden superdietti ohjelma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti