keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Kaveri päivä♥

Mitä voisi olla ihanampaa ku sain nukuttu hyvin ja aamulla pieni poikanen toivottaa hyvää huomenta äiti♥
Tätä oli kyllä ikävä, vaikka poika oli vaa kaksi yötä poissa, ja nyt taas poissa.
Vietimme pojan kanssa rauhallisen ja kiirettömän aamun, söimme aamupalat, leikittii ja valmistuimme täydessä rauhassa ilman kiireitä, mikä on aika perus homma arki aamuina, kiirellä herää, pukee laitautua ja sitten kiirellä juostaa bussiin, poika hoitoon ja mä kouluun! Mutta ei tänää, molemmat nautimme rauhallisesta aamusta! Lisää tälläisiä hetkejä kiitoooos!

Meidän päivän asut!
Tänää lähettiin Juliuksen kanssa mun ihanan Jonnan luokse, viihdoinki me saimme höpöttää livenä meidän juttuja, vaikka joka päivä pidettään kunnon maratooni puheluita, silti puhuttava riittää. Julius samamalla leikkii Jonnan tyttön kanssa. On se kyllä ihana ku löytyy sama ikäistä leikki kaveria. Lapset on tuntenu toisia ihan vauvoista lähtien, olivat silloin alle 6kk ku ensimmäistä kertta näkivät toisia. Siitä lähtien aina välillä kaverukset leikkivät ja kävivät ulkona yhessä. On ne kyllä todella suloisia♥
Jonnan kanssa ollaan sen verran ihanat että hän hoitaa mun hiuksia ja mä hoidan sen kynsiä. Rakennekynsiä jonna ei vieläkään haluu, mut manikyyriä kyllä mielelläni haluu :) Tänää sitten oli mun vuoro ja tein jonnalle todella hienon manikyyrin. Jonna tykkäisi ja mä tykkään siitä hommasta! Uusia hiuksia nyt jo odottelen ;)

Jonna sai pitkät kynnet ♥

Illalla vein Juliuksen mun vanhemmille, musunen jäi mielelläni sinne leikkimään mun pikku veljeiden kanssa. Kyllä tulee ikävä sitä ku nähdän vasta perjantaina iltapäivällä. Mutta tekee molemmille hyvä olla joskus erossa toisista, nii jaksettaan sitten toisia taas :D No joo kyllä me toisia aina jaksettaan, mutta kuitenki tuntuu aina niin ihanalta saada pojan kotiin oman ajan jälkeen. Paitsi tätä en laske mitenkää vapaa ajaksi, koska mulla ei ole vapoja päiviä, mulla on kuitenki koulua ja treenit, nii sen jälkeen oon yhtään väsynyt kuten aina arkisin...
Mutta joopajoo lähen katsoo tota Juttan diettiä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti