sunnuntai 2. helmikuuta 2014

1. dietti viikko takana

Eli ensimmäinen viikko on jo takana, ja nyt on se aika katsoa mitä sain aikaiseksi:

Paino: -2.5 kg
Sali: 3 kerta ( su,ti, to)
Ruokaillu: ei lipsahduksia paitsi ( la dippit ja vihanekset) 

Eli todella hyvin eka viikko on mennyt, vaikka oon ollu jonkun verran kipeänä, silti kävin salilla, eikä se mun oloa mitenkää pahentunut. Mutta ensi viikkolla ois tavotte käydä enemmän salilla, ainaki 4 kertta viikkossa. 

Ostin täällä viikkolla hienon vihkosen minne oon nyt ahkerasti kirjanut ruoat, paino ja sali ohjelman kirjoitan sitten ku kerken :D 
Mutta joo siitä kyllä huomaan että aamupala on jääny joka kertta syömättä, juon aamuisin 1-2 kuppia kahvia, nii ei mulla oo nälkä lounan asti.. Muuten kaikki ruokailut oon noudatanut, pyrkinyt syödä 3 tunnein välein. Nyt se onnistui ihan hyvin, mutta saa nähdä miten ensi viikkolla se sujuu ku aloitan työharjoittellun, varma jo maanantaina selviä ne ruokarytmit.. Mutta joo aamupala ois oikeasti tärkeä syödä, es joku hedelmä, ku ei aamuisi maistu mikää muu ku kahvi.. 


Täältä se mun ruokaa näyttä, tein muutamalle päivälle, jokaises on 120g jauheliha, sienet ja sipuli. Sen vaihtaan kanan ja kalan kanssa ettei kyllästyy =)) 

No mutta tälläistä täällä viikkolla!

3 kommenttia:

  1. Jos kiinostaa niin Kiloklubi.fi sinne pitää kirjautua on ilmanen. Sinne voi kirjata kaiken muistiin mitä on syöny ja liikunnan myöskin. On ihan näppärä juttu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tuttu sivusto on, mutta jotenki koen liian vaikeaks naputtaa ne oikeat ruoat ja määrät yms, itte helpomalla pääsen ku laitan vaa vihkoon ne kaikki =)

      Poista
  2. 2, 5kg viikossa??!? O_o mä en saa nii paljo kyl ikinä.:/

    VastaaPoista