maanantai 24. marraskuuta 2014

Uuden korut crazy factorylta!


Olen jo aemmin kirjoittanut että tykkään tilaan crazy factorylta, ja sen postauksen voi lukea täältä.
En kuitenkaa ihan heti menny tilamaan uusia koruja, kävin toki välillä täyttämässä ostoskoriani uusilla ihanilla koruilla, mutta mieli on aina muutunut ja samalla myös korin sisältö. Joku aika sitten pistin tilauksen tulemaan, ja tässä on lopputulos! Neljä uutta ja ihana 8mm tunnelia, pari puikkoa, siis en osanu päättä kummastä väristä tykkään enemmän, nii oli sitten pakko ottaa molemmat. Mukaan myös tarttui huulikoru ja kulmakoru. Molemmissa on pieni timanti, jotka sopii nykyään täydellisesti mulle. Sitä nykyään taas käyttään paljon kiiltäviä korua. Ton sinisen tappin piti olla mun uusi kieli koru, mutta ku sain sen, huomasin että se oliki liian ohut sellaisen. Vähän siten olin pettynyt. Nöh onneks vielä tykkään mun nykyisestä kieli korusta, nii ei oo mikään kiiree vaihtaa sitä. Pari tunnelia on ollu jo käyttössä ja oon tykkänyt niistä. Nyt on taas ihme olo että lähi aikona pakko shoppaa lisää ja lisää tunneleita! ♥
Shoppailemaan pääsette painamalla tänne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti