torstai 4. joulukuuta 2014

Täällä mä oon!!

Heeu, omatunto ei enää sallia tätä hiljaisuutta. Kiireitä täällä edelleen on, ja täälläki hetkellä teen niitä koulun tehtäviä ja tappelen viimeisen näyttösuunnitelman kanssa! Ensi viikko on sitten näyttöviikko ja samalla viimeinen viikko, sitten se on siinä. Hei mä valmistun! Kai, ehkä, voi olla.. Tai sittenki valmistun :D En tiiä, jos näyttö menee hyvin läpi nii sitten valmistun. Pitäkää mulle peukkut, kiitos ♥

Muuten tässä menee oikein hyvin, Juliuksella on tulossa myös pienet/ suuret elämän muutokset. Siitä ei ole vielä ajankohtaista blogissa puhua, vaikka asiasta on jo 100% varmuus. Mutta siihen on vielä aikaa. Toki tulen myöhemmin tästä kirjoittamaan. Molemmilla fiilikset ovat vielä aika sekalaiset.  Mutta kyllä se siitä, asian ollaan jo melkkeein tottuneet,

Vkloppuna mulla on vapaa vkloppu ja ajattelin rentoutua kynsien tekoen parissa. Mulle on tullu muutama lisää koriste juttua, ja lisää tulossa postissa :D Älkää kertokaa J:lle . Noei just eilen kävin mun kynsi kamat läpi, ja päättin laitaa myyntin ylimääräisiä koristeita. Joskus aemmin ku mulla ei ollu sitä omaa kynsi tyyliä, nii hamstrasin kaikki koristet mitkä oli saatavilla, mutta nyt ku tiiän mistä tykkään, nii osaan jo karsia ylimääräisiä juttuja pois. Varsinki ku en tee muille ihmiselle kynsiä. En vaa tykkää tehdä niitä muille ku ittelles..
Tulen myöhemmin esittelemään niitä blogissa ku kaikki ovat tullut ;)

Mutta mä tässä meen jatkamaan mun ihania tehtäviä, nyt ku sitä motivaatiotta vielä löytyy ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti