torstai 18. joulukuuta 2014

Nyt se on ohi!

Hyvästi koulu!

Kauan odotettu päivä on viihdoinki saapunut ja fiilis on uskomaton hieno! Jossain vaiheessa jo epäilin valmistunko koskaan, onks must siihen, pystynkö oikeasti tähään?
Viimeiset päivät ennen näyttöviikkoa ku viimestelin omaan näyttösuunnitelman olin todella stressantunut ja silloin olin valmis jo lopettaa koko homman ja luovuttamaan. Onneks läheiset olivat ahkerasti tukena ja jaksoivat viimeisen asti kannustaa mua, todella iso kiitos! ♥
 Mutta nyt se kaikki on takana ja tänää arvionti keskustellussa viihdoinki sain kuullaa pelkkää kehuja, kannustuksia ja onnitteluja. Olen oikeasti nyt saanu ammattin josta tykkään ja nautin siitä!
Eli saanko esittellä; olen koulunkäynnin ja aamu- iltapäivätoiminnan ohjaaja!
Kyllä nyt tuntuu hyvältä ku ammatti on viihdoinki saavutettu, nyt voin saada ja tehdä sitä työttä mistä tykkään! 


Sain ihanan lahjan työkaverilta; siis mun ohjaajalta ja näyttön arvijojalta! Heidän kanssa oli todella iso ilo työskentellä. He molemmat opettivat mulle todella paljon asioita ja miten voi parhaiteen selviytyä vaikeimastaki tilanteista. Vaikka tämä työharjoittellu jakso ei kuitenka aina ollu helpo, se silti oli todella antoissa ja todellaki mielenkiintoinen. Vaikka jotkut päivät olivat erittäin rankoja, päivän loppussa oli kuitenki huikea fiilis. jokainen päivä ei ikinä mennyt turhaan! 
Mulle todellaki tulee ikävä mun ihania työkavereita ja myös niitä ihania lapsia, jotka myös opettivat ja antoivat mulle todella paljon! 


Vaikka usein ollu tollainen fiilis, eikä vaa maanantaisiin, kuitenki en vaihtaisi yhtäkään päivä pois!
Viimeisenä päivänä oli todella vaikea lähteä pois, kynnelet valui sekä mulla, että lapsilla. Tässä lyhyessä ajassa meistä kaikkista tuli todella läheiset ja oon saanut opittu jokaisen lapsen yksilöllisesti. Se oli ensimmäinen luokka missä kaikkilla oli todella vaihva side lapsiin ja meihiin aikuisiin. Ei sellaista kuitenkaa joka puolella näy. Sen verran ku oon kiertänyt eri kouluja ja luokia, tämä luokka oli se paras ja jää kyllä pysyvästi mun mieleen! ♥

1 kommentti: