lauantai 6. syyskuuta 2014

Dietti 1/16

Paino: -1kg
Sali: 0 kertta
Syöminen: OK

Eli maanantaina alkoi mulla 16 viikkoinen painonpudotus projekti ja ekan viikkon jälkeen voin sanoa että melkkein hyvin on mennyt. Syöminen ollut lähes säännöllinen, ainoo että päivällinen ja aamupala on välillä jäänyt pois tai myöhästyneitä. Muuten oon aika tyytyväinen tähän. 
Salilla en käynyt vielä treenamassa flunssani takkia, varsinki ku mulla vasta alkoi työharjoittellu, nii päätin että keskiytyn kipeänä pelkkästään siihen, ku kävisin salilla, flunssa oireet pahansivat ja olisin poissa töistä. En vaa halunu ottaa riskeja, koska noin käynyt myös aemmin. 
Mutta olo on nyt jo paljon parempi, yskä vaa kiusaa vielä, mutta se ei mua häiritsee :)
Ensi viikkolla viihdoinki pääsen testamaan uutta salia ja katsottaan millaisen saliohjelman saan aikaiseksi =) 
Tavottena ensi viikkolle käydä treenamassa 3-4 kertta ja että säännöllinen syöminen oisi 100% !!!

Mites muut laihduttajat? Linkkatkaa omat lahdutus postaukset kommenteihiin, ois kiva lukea muiden onnistumisia ♥

TÖIHIIN :)

3 kommenttia:

  1. tosi hyvin lähtenyt sulla käyntiin! :) mulla kuukauden aikana lähtenyt 2,5 kg, mutta mun tapauksessa on parempi että paino lähtee hitaasti mutta varmasti, ettei vaan tule kilot takaisin :) tavoitteena olis pudottaa ainakin 10 kg helmikuuhun mennessä. Tsemppiä sulle! :)

    VastaaPoista
  2. Oho, seki on tosi hyvä tulos! Ei kannattaa ikinä verta oman painon pudotuksen toiseen, kaikkilla on erilläinen kroppa, aineenvaihdunta, elämäntilane, ehkä joku lääkityski.. tärkee uskoo ittes ja ollaa ylpeä jokaiset kilosta joka on lähtenyt. Tsempiaa sulleki :)

    VastaaPoista