tiistai 27. toukokuuta 2014

Tattoo ja lävistykset, venytykset

Olen ihan nuoruudesta lähtien halunut tatskoja ja lävistyksiä! Ehkä jonkun mielestä se on tyhmyyttä, mutta jokaisella on omaa mielipide ja ainaki mun mielestä se on kaunista. Kyllä jos se menee yli, nii se ei toki oo enää kovin hieno näköistä. Mutta kai jokainen rajaansa tietää :D Täällä hetkellä mulla on 5 lävistystä.
Ensimmäisen lävistyksen ottin vasta ku olin 20v, madonna, puolen vuoden sisällä otin vielä 2 kielen, ja yks toinen lävistys. Korvissa siihen mennessä oli yhteessä 7 reikä, joista 4 oon tehnyt ihan itte. 2 ensimmäistä kävin vanhempien kanssa liikeissa ku täyttin 13v nii sain lahjaaksi korva reikki. Sen jälkeen aloitin pikku hilja ottaa lisää reikkiä korviin. Jos joku kysyy miks, helpo vastaus, koska tykkään niistä!
Mun vanhemmat eivät tietenkää tykkäny niistä, mutta mitäkö ne tässä vaiheessa mulle voi sanoa, ei mitään!
Ensimmäiset tatskan otin vasta 21v ! Olin niin kauan unelmoinut siitä ja viihdonki ku se päivä tuli, olin todella todella jännittynyt, no mutta ei siinä kauan es mennyt ja se oli jo mulla!

Anteeks, vähän huono kuva, se on ruusu! En löytäny parempaa kuva..

Venytyksistä kesti todella kauan että aloitin ihastua niihin, todella kauan oli sellainen hyi reaktio!
Mutta pikku hilja aloin tykkästymään venytyksiin. Viime kevällä aloitin seurustella J kanssa, hänellä on venytykset ja pikku hilja tuli fiilis, hitto mäki haluun! Kesällä venytin molemmat korvat 3mm, mutta mieli muutui nopeasti ja ottin ne pois... Kuitenki syksy/talvella laitoin sen 3mm korun takaas vaan yhteen korvaan ja kk sisällä mulla oli jo 8mm venytys! 8mm on mun mielestä täydellinen koko mulle, ei oo kovin iso, eikä pieni. Koruja löytyy paljon ja todella halvalla!



Viime aikona tattoo kuume on nousu niin korkeaksi että tässä pienessä ajassa ottin jopa kaksi leima!


Lapa/ selkkä LOVE teksti!


Ai että ku toi teki kipeä, mutta ei kaduttaa hetkeäkään tämänkää ottaminen!
En kadu yhtäkään noiden leimoen ottaminen, ne ovat osaa mua, mun elämä, mun tyyliä, mun luonetta!

Ja viimeinen, kuten tiedätte mulla oli vähän aika sitten 23v syntärit, ja sain rakkaalta todella ihanan lahjan, hän tiesi jo kauan että haluaisin kulma lävistyksen, noo se sitten vei mua lävistäjälle ja sain lahjaksi kulmakorun! ♥


Ai että se on täydellinen! Oon niin rakastunut tähän ♥ Kiitos rakas vielä kerran! ♥
Ulkonäkö on mulle todella tärkeä asia, ja kyllä pidän siitä kiinni! Jos jolla on jotain sanottava, senku sanot! Tärkeä että mä tykkään näistä asioista, otin ne täys omasta tahdosta ja tiedän että ne sopii mulle enemmän ku täydellisesti!

4 kommenttia:

  1. Jos oisit laiha nii ehkä sopiski... noi lävärit naamaan siis en puhu tatskoista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laiholle sopii mikää vaan! Niiku varmaa tiedät, oon diettillä, ja kyllä se naamaki sitten pienenee :D

      Poista
  2. Mun mielestä sä oot tosi kaunis , ja tosi kivoja tatuointeja ! :)

    VastaaPoista