lauantai 10. toukokuuta 2014

Miten syntärit meni?

Heei sori en kerinyt aemmin tullaa päivittää mun syntäreiden kuulumiset, mutta tässä se sitten on! :)
Päivä on mennyt ainaki ilta asti iha normisti nii ku muutki päivät, ottimme rennosti, levätti, tehti ruokaa ja oltii..
Sitten illalla lähdettiin Helsinkia päin, ensin syömään ja sitten ...... 22h risteillyyn Tallinnaan.!




En sitten muista sitä ravintolaa missä syöttiin, se on sitten Forum mäkkärin vieressä, melkkein Wanhan vastapäättä.
Ruoka oli hyvä? No siis söin pelkkää kanaa, totesin taas et ranskiksesta en tykkää, ja salatteja en uskalla nirsouden takkia syödä missää muualla ku tuttuen tekeminä. :D


Laivalla meillä oli iso ja iha oko hieno hytti. Ainaki oli tilaa ollaa siellä. Kävimme melkkein heti ostamassa kaupasta juomii ja mun oli pakko saada lemppari suklaa :D Oli ihana ollaa pitkästä aika ihan kaksistaa, ilman että kännykkät soivat vuorottelleen ..heheeh!
Laivalla kävimme hakemassa myös parit juomat, itte join mun lempparia marja drinkkia♥


No mutta reissu ja päivä meni oikein hyvin. Ennen en oo aemmin tehnyt syntäreillä yhtään mitään, en oo pidäny juhliakaa.. Miks? öö no eipä oike kiinnostanu, ainaki mulle mun kohdalle se ei oo mikään tärkee päivä..

4 kommenttia:

  1. Myöhästyneet onnittelut! =) Ihanan näköinen drinkki!

    VastaaPoista
  2. Onko dieetti toiminut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo dietti postauksia on jääny aikoa sitten pois, mutta tulevat lähiaikona, varmaa ens vkloppuna :)

      Poista