lauantai 17. toukokuuta 2014

Parhaat ostokset saa.......

Kirpparilta!!!! Kyllläää!
Viime vkloppuna kävin pitkästä aika kirpparilla, raha uppos kyllä aika paljon, mutta löysin paljon ihania vaatteita ja muita tavaroita kotiin sekä mulle, että pojalle. Tässä ei ole kaikki ostokseet, parhaat vaan :)


Saapat ovat kyllä käyttettyä, mutta ihastuin niihin heti ku näin ne, mutta heei kuka myy upouudet käyttämättömät lenkkarit täys naurattavalla hinnalla? Ja tottakai ne päätyy heti mun käyttöön..

Pojalle pari farkkut, neule ja huppari.

Neulet mulle!

Legenssit! Mustat kiiltävät ovat jo nyt mulle isot, vihreä täällä hetkellä pikkusen kireät, vielä muutama kilo pois ;)


Olen laukku hullu! Mulla on niiiiin paljon laukkuja että huhuh, eiks nii J ? ;)

Mukaan myös tarttui pari korua ja myös muutama paketti kynsikoristeita...
Nyt shoppaillu jää vähäksi ajaksi. Mites muut, löytykö tääl muitaki kirppari hulluja? ♥

2 kommenttia:

  1. Oon seurannut sun blogia jo aika pitkään ja varsinkin sun diettipostaukset on ollut mielenkiintosia ja kivoja. Oon monena viikkona tullut katsomaan miten oot edistynyt mutta et ookkaan päivitellyt mitään joten ajattelin kysyä että miten dietillä menee ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo dietti postauksia on jääny aikoa sitten pois, mutta tulevat lähiaikona, varmaa ens vkloppuna :)

      Poista