lauantai 24. toukokuuta 2014

Dietti päivitys!

Heips, pitkästä aikaa en ole päivittäny dietti juttuja. Rehellisesti sanotuna että maaliskuu ja huhtikuu on mennyt kokonaan biletykseen.. Dietti oli sitten viimeisenä mielessä. Toukokuun eka vkloppuna oli myös vappu ja mun syntärit, nii seki meni juhlimiseen sitten. Nyt oon ollu parisen viikkoa pitäny diettia. Viime vkloppuna tuli kuitenki taas iso houkutus lähtee ulos, mutta vaikka lähdin, en kuitenkaa taas jättäny dietti pois. Syömisessä on tullut muutos, tärkein edistys on että aloitin syömää AAMUPALAN! Aamuisin syön rahkka+marjat ja vasta sen jälkeen otan kahvia. Ennen mun aamut alkanu kahvilla, ja riippu miten kiire oli, mutta join sitä aina 2-6 kuppia! Kyllä nykyäänki juon yhtä paljon kahvia, mutta ensin aamupala!
Paino ei kyllä kovin paljon lähtenyt ku -1,2 kilo, mutta se muutos mikä on muuten tapatunu on tärkeämpi täällä hetkellä! Salilla aloitin taas käymään! Oli kyllä järkyttävän pitkä tauko kunnon rääkimis hiki treeneista, syyttä en osaa kertoo miks oli taukko, mutta onneks se on ohi! Lenkkillä olin myös käynyt, lähinä aamuisin. Ilma ei ole vielä kovin kuuma, nii on mukava käydä lenkkeillä =)
Fiilis on todella hyvä, ja tästä on hyvä jatkamaan etempäin ;)
Mites muut diettajat? ♥


 Harvoin esittän ittestään koko vartalo kuvii, mutta täältä vielä näyttän täällä hetkellä. Hyvällä mielellä kohti muutosta!

Maitorahka+mustikkat ♥ mun aamupala!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti