maanantai 31. maaliskuuta 2014

Hyvä vaihtoehto perus salatteille ♥

Perus minä joka kyllästyy samoihin asioihin jotka teen/ syön jatkuvasti. Kaipan aina välillä vaihtelua. Täällä kerta sitten kyllästyin perus kurkku-tomatti-paprikkan :D Joo oon myös sen verran nirsoo että kaikki kasvikset eivät es uppoo muhun.. Mutta onneks keksin ittelles hyvän ja maukkan ja erittäin helpon salattin ruoaksi! Ei siihen muuta tarvinut ku porkkana raaste, feta ja oliivit! Voi että ku oli hyvä. Salatti upposi ensimmäisenä ja varma huomennaki teen samanlaisen ;)


2 kommenttia:

  1. Näyttää herkulta! Mua niin harmittaa, että olen raa'alle porkkanalle allerginen. :( Haluaisin niin maistaa porkkanaraastetta!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no voi harmi :( itte onneks en ole millekään allerginen, voin syödä mitä vaan, mutta oon kuitenki aika paha nirsoo :D

      Poista