torstai 24. lokakuuta 2013

Moi!

Tässä on järkytävä iso hiljaisuus takana, anteeks!
Ei sattunu mitään erikoista, koulua, työharjoittelua ja nyt oon vielä flunsassa. Onneks Juliuksen ei tartunu! (Kop kop kop) :D
Nyt rupee stressa koulun kanssa ku pitää nopeasti tehdä ne oppimistehtäviä, ja niitä on 5!! Huhuh, en tiiä miten selviän niistä, nyt tämä vkloppu menee niiden tekemisen, hope so......
Viime viikkolla sain sitten EA1 korttin, jees! Pari vuoden päästä ois tarkoittus sitten saada EA2 korttin. Vaikka oon ennenki ollu ensiapu kurssilla ja oli kortti, se on hyvä aina välillä kertailla uudestan ne tietoja ja tottakai oon oppinu paljon uutta :)
Onneks huomenna on perjantai! Tai ei se mulle merkitsee mitään erikoista, on koulua, tentti, sitten Juliuksen hoito, kaupassa käynti, oppimistehtävien teko yms... Toivon kovasti että huomenna olisin jo terve, tai es tervempi ku tänää! Aamulla meinasin pyörtyä ku olin valmistumassa kouluun..
Mutta ei tässä oo enempää kerrottava, lähempä antaa Juliukselle ruokaa ja sit tämä ilta ajon viedä iha rauhassa ja lepäillä et tä olo paranis... En jaksa enää olla kipeä ja tätä päänsärkyä.. :(
Mutta joo tässä ois vielä vähän uusia kuvia ja mä lopetan tän postamisen tähän! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti