tiistai 8. lokakuuta 2013

Ei muuta ku pakko jaksatta!

 En jaksan nyt hehkuttaa kuinka kaikki menee hyvin, tottakai mulla hyvin menee,
mutta just nyt oon liianki väsynyt! Olin jo viime viikosta lähtien todella väsynyt, toki viime
viikkolla nukkumisen meno on venytyn aika pahasti, mut viime perjantaista lähtien oon
nukahtanut jo paljon aemmin, mutta väsymys silti painaa ja painaa..Nyt on menossa toinen
työharjoittellu viikko, tykkään olla siellä, ja siellä on kiva olla, mutta vuoron jälkeen just just
jaksan hakee Juliuksen kotiin.. Onneks Julius on niin helpo ja kilti lapsi että sen perässä ei tarvi
iltaisin juoksennella. Aloitin vielä viime viikkolla salin, nyt vaa pitää löytää voimia sielläki käydä.
Toivon todella paljon että tämä kaikki tasantuisi pari viikkon sisäällä, että löytyisi voimia tekee
muutaki ku käydä koulussa tai työharjoittellussa..
 Mutta ei tässä voi muuta ku oikeasti pärjättää ja jaksattaa selviytyä :) Ja mä oikeasti
tiiän että pärjän ja selviän! Mulla on niin paljon ihania ja läheisiä ihmisia ympärillä,
että todella todella iso kiitos heille tuesta ja avusta! ♥


                                           Julius matkalla hoitoon ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti