maanantai 7. lokakuuta 2013

kauneus hoitoo tarvekkeet ♥


 Tämän on toivepostaus yheltä anonyymiltä, hän haluisi tietää mun parhaat meikkit ja hoito tuoteet.
Toki mielelläni teen tälläisen mukavan postauksen ;)

                                                                                                                                                                           Oon kokeillu viime vuosien aikanaa vaikka mitää shampoja ja hoitoaineita, ja voin rohkeasti
sanoa että näitä parempaa tuotetta ei todellakaa löyty! Hiukset pysyvät hyvin puhtaana ja kevyennä,
harjaaminen suihkun jälkeen on todella helpo :) Suosittelen lämpimästi kokeilla ;)



Gliss merkkinen hius öljy! Käyttän sitä 2-3 kertta viikkossa, hiukset pysyvät terveenä ja hyvä kuntoisenna
harjaaminen on myöskin helpoa sen käyttön jälkeen ;) 
XZ hoitosuihketta käyttän harvoin, se on varaalla mulla jos hoitoainee loppuu :)
Loreal pinkki purkki käyttän silloin ku aloittan hiusten suoristamiseen.
RockaHolic on mun suosikki hiuslakka, tuoksu on myös todella ihana. Kampaus pysyy hyvin ja pitkään
Voin myös näitäki suosittella hyvällä mielellä ja omalla tunnolla ;)


 Oon aivan rakastunut näihin tuoteisiin! Mulla puutuu ainaki kuorinta ainee, mut sen kyllä ostan joku päivä!
Eli tässä on kasvovoide ja muut on kasvoen pesu geeli ja voide! Ne on aivan mahtavat ja iho tuntuu niiin pehmeältä niiden jälkeen! Huonoin puoli että me maksaa ja voide ei kaun kestää :(

Tässä on mun tärkeimmät meikkituoteet. Tottakai käyttän muutaki ku kajali, luomivärit yms, mutta ei joka päivä. Seki riippu onko kiireitä ja mihin oon menossa. Tässä on Lumene meikkivoide, helpo levittä ja pysyy todella hyvin koko päivän. Seuraavaksi laitan puutaria ja poskipuna. Tässä myös näky mun lemppari ripsari,
Lumene blueberry, ihastuin siihen jo 2009 mutta oon toki käytäny muutaki merkkeja, mutta tämä on aina jäänyt mun lemppariksi ♥ Ja viimeisena on tumma ruskea kynä, sillä mä värjän mun kulmakarvat. Luonossa ne on liian vaaleat, mutta tämän kynän kanss saan ne näyttämän hyvältä ;)

Tässä oli sitten mun tärkeimmät ja parhaat tuoteet joista en suostu sitten luopumaan. Kertokaa jos teillä on käytössä samat tuoteet ja palauteeita kiitos ♥

4 kommenttia:

  1. Hei. Mielenkiintoinen postaus. :) Mulla on myöskin tuo Gliss öljy käytössä ja tykkään paljon kun tiedän tehoavan. Oon vaan jotenkin hirveän laiska käyttämään sitä vaikka oikeasti hiukseni kaipaisivat runsasta käyttöä. Ostin putelin varmaan vuosi sitten ja oon käyttänyt n. 5 kertaa. :( Pitäisi parantaa tapa kun ei nää hiukset itsestään elvy. :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Joo itteki saatan unohda käyttä sitää+ kiiret sen tekee :D

    VastaaPoista
  3. mäki rakastan yli kaiken tota lumenen blueperry ripsaria, se harjakin siinä on ihana ei paakkunnu ripset niinkuin muissa. Käytän yleensä sitä, nyt on jotain avonin ripsaria testauksessa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nonnii kiva ;) mitäs tykkäät tosta avonin ripsarista? :)

      Poista