lauantai 10. tammikuuta 2015

Maanantaina se alkaa..

Jo aemmin ilmoitin että ajon omista seuravat 5-6kk mun kroppalle. Mutta sen ei pitää ollaa vaa muutama kk projekti, vaan se tarkoitus on jäädä pysyvästi mun elämään. En halua vaa laihtua, haluan olla terve ja hyvässä kunnossa. En halu olla pelkästään laiha, vaa haluan sopivasti lihaksikkän kroppan. Sellaisen missä viihtyisin.

Kroppani suhteen pyöri jatkuvasti paljonki ajatuksia päässä, pystynkö oikeasti tähään, varsinki ku aemmat yritykset eivät tuotaneet tulosta. Mutta pitää vaa unohta kaikki negatiiviset ajatukset ja alkaa ajattella positiivisesti ja luota itseään. Hyviä ja huonoja päiviä kuitenki tulee, eikä siitä pääse eroon, tärkeä on vaa pitää sen positiivisen asenteen ja itseluotamuksen!

Pitkien mietintöen jälkeen oon päätänyt aloitaa ryhmä etävalmennuksen, jonka kesto on 10 viikkoa. 12.1 starttaa ensimmäinen päivä, Oon sekä innossa, että peloissaan kuitenki. En halu tuota kenellekään pettymystä, varsinki itselles. Mutta kuitenki enemmän oon innossa asiasta! Tämän jakson pääteksi suunnitelen jo tuleva jaksoa sen jälkeen. Nyt on se aika ku on hyvä kunnolla omistautua asialle. Sen jälkeen oon syyttä olla oikeasti ylpeä itseästään!


Nyt nautin viimeisestä vapaasta vkloppusta ja tänää on tulossa huippu ihana päivä J kanssa! ♥

2 kommenttia:

  1. Heei mites sun duuni? Ja tein uus arki? Ois kiva lukee postaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oliki tarkoittus kirjoittaa siitä, heti ku meidän arki vähän rauhoittuu :) tässä on vähän vielä totuttelemistä, mutta kyllö se siitä :D

      Poista