perjantai 2. tammikuuta 2015

2015 VUODEN SUUNNITELMAT!

Vuosi sitten yksi tavotteista oli valmstua koulusta ja saada töitä. Se on nyt suoritettu, ammatti on taskussa ja ensi viikkolla aloitan työt. Olen enemmän ku innossa tulevasta työpaikasta. Tämä työ mahdollista mun tulevat opiskellut, joiden tarkoitus aloittaa ensi syksynä. Se tuleva opskellu avaa mahdollisuudet tehdä sitä työttä mistä nautisin. En sano etten tule nautimaan mun nykyisestä työstä, mutta se mitä tulen tekemään ei vaa riittä mulle. Haluan olla parempi, parempi ala, parempi työ yms.

Toinen tärkeä tavotte on saada painon alemmas. Viime vuosi oli rankka henkisesti, nii oli paljon sekä ala että ylämäkeä. Paino pudonu, mutta välillä tullu takaas. Nyt on henkinen hyvinvuonti on tasantunut, stressit on täällä hetkellä poissa, eli siinä mielessä on hyvä jatkaa sitä mihin jäin. Tulevat 5-6kk on omistettu mulle, omistettu siihen että saan myös mun unelma kroppan. Ensi askelet on jo tehty. Tästä kerron lisää pikkusen myöhemin.

En tee tänä vuonna ns turhia lupauksia, vaa ajon nautia jokaisesta päivästä. Teen kaikeensa että olisin päivältä päivän lähempänä mun unelmia. Mulla niitä riittä, mutta kaikki unelmat ei ole tarkoitus sanoa ääneen. Mulle läheisemmät ihmiset tietää kaikkeen ja ovat mun tukena joka päivä, joka hetki!♥

Kiitos kaikkille jotka olivat mun kanssa viime vuonna ja toivon että ootte jatkossaki mun kanssa ♥



2 kommenttia:

  1. Sinulla on niin hyvät suunnitelmat, että varmasti tulee mahtava vuosi 2015! :) Hyvää vuoden alkua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä tästä pitää tulla mahtava vuosi! Tsempia ja kaikkee hyvää sulleki täks vuodeksi ♥

      Poista