lauantai 21. joulukuuta 2013

Kohta joulu....

En ole vielä törmänyt sellaisen blogiin jossai ei ois samanlaista alkua... Mutta meissä on paljon eroa, moni odottaa sitä joulua liianki innostuneena, jotkut taas odottaa ku se on ohi, eli minä! En ole pienestäkään kovin välittäny joulusta, vaikka perhessä se oli aika tärkeä juhla, varsinki ku vanhemmat on kovin uskovaisia ja he kunnoitavat liianki paljon tälläisia juhlia kuten joulu ja pääsiäinen. Itse en ikinä välittäny uskonnosta, siinä on liianki kovat rajat, säännöt yms joiden takkia mun nuoruus oli ikuinen "kotiaresti" Vasta nyt pystyn elää sellaista elämä mitä itse oon halunut. Elämäni aikana oli ihan liikaa sääntöä, rajoja, sen takkia mun elämä on ilman sääntöä, mutta kuitenki osan ajattella järkevästi mikä on hyväksi mulle ja mun lapselle. Täällä hetkellä ku oma lapsi on vielä pieni en ajo murehtimään liikaa miten kasvatan hänet teini-iässä, se aika tulee, ja silloin on fiksumpi ku nyt ja sillo tiiän mikä on sopiva teini-ikäiselle. Nyt sitä on ihan turha ajattella..
Mutta joo nyt palataan asian, joulua kuitenki viedetään jolla tavalla, mutta lähinä Juliuksen takkia. Ei oo reillua ottaa lapselta sitä joulun iloa pois vaa sen takkia ku en itte siitä välittä. Lapsi tulee saamaan hyvän joulun ja hän odottaa sitä ihan innossaan. Kerron kyllä sen jälkeen miten meidän joulu on sujunu, ainaki Julius tulee olemaan todella innossaan. On meillä jo suunnitelmia, mutta siitä en nyt paljasta :)

Mutta mukavaa joulun odotusta teille, ja älkää masentuko mun teksistä ;) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti