tiistai 16. helmikuuta 2016

Ruokaremontti!!!

Jo laihdutuksen kannalta on hyvä luopua aika monista ruoista, vaikka eihän se todellakaan helppoa ole, ainakaan mulle. Olen kuitenkin syntynyt venäläiseen perheeseen, ja meidän kulturissa syödään paljon erilaista ja hyvä ruokaa. Viime aikoina oon huomanu kokkailevan venäläistä ruokaa todella paljon, valitettavasti ei se aina ole tervellinen ja hyvä vaihtoehto painopudotukselle.
Kuitenkin ihan itseään ja terveyden takkia nyt on oikea hetki luopua tietyistä ruoista:
-leipä
-suolaiset ja makeat leivonnaiset
-majoneesi
-kastikkeet
-sokeri
-suklaa
-karkit
-sipsit
-limut

Ei ollukaa pitkä lista, kuten alussa ajattelin, mutta kuitenkin on tässä aika paljon rajotettava. Oon kuitenkin tottunut syömään edes kerran viikon jotain tosta listalta. 
Epätervellinen ruoka vaikuttaa todella huonolla tavalla muhun, olen väsynyt, nukun huonosti, iho ongelmia, ruoan sulatus ongelmat, keskiytymisen ongelmat. Epätervellinen ruoka tekee mua laiskaksi ihmiseksi, joka vaan halu makaa sohvalla ja katsoa leffoja. En jaksa tehdä mitään, mua pitää suorastaa pakottaa nosta persettäni ylös ja tehdä asioita! 
Nyt kun mietin, en halu viettää oman elämän tälläisenä ja tässä kunnossa. Haluan elää täysillä, tehdä asioita ja nauttia elämästä! 
Tästä alkako ruokaremontti!



4 kommenttia:

  1. Mä saisin vuosituhannen vierotusoireet jos lennossa luopuisin noista kaikista >.< :D Tsemppiä rutistukseen A, toivottavasti sul on parempi itsekuri kuin mulla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ♥ toivottavasti mun itsekuri ei tuu pettämää mua ;D

      Poista
    2. Kerro sit miten kävi, ehkä innostun itsekkin kokeilemaan ;)

      Poista
  2. Tsemppiä remppaan! Taidanpa jäädä seuraamaan jos saisin itsekin lisätsemppiä ;) nimim. Ikuinen laihduttaja minäkin

    VastaaPoista