lauantai 13. helmikuuta 2016

Huippu viikko takana!

Heips, mulla on ollu huippu viikko takana!
 Aloitin maanantaina kiinteät pakarat- haasteen, lisäksi tein vatsoja ja aeroobisen kotona. Oon aikoinaan ostanut stepperin, mutta vasta täällä viikolla se viihdoinki pääsi käyttöön. Neljäntana päivänä oon tehnyt sitä, joka päivä noustanut aikaa lisää. Perjantaina vedin jo puoli tuntia sitä. Kunto alkoi pikku hilja nousemaan! 
Ruokailussa vielä mitään isoja muutoksia ole tehnyt, mutta pikku hilja. Vettä juonut paljon ja myös vihreättä teettä. 
Jo pelkästä kotitreeneista saanut hyvin haastetta, ja todella hyvän ja onnistuneen fiiliksen! Todellaki ajon jatkaa samaa malliin. Ensi viikolla on tarkoitus jo mennä salille, saa nähdä osaanko enää treenaata salilla :D
Monissa asioissa pitää vielä tehdä muutoksia, täysin tervellinen ruokaillu, myös nukkumisessa on paljon korjattava, oon iltavirkku, rakastan myöhään valvomista, mutta sitten päivisin ei ole paljon voimia mihinkää.. 
Kuitenki pikku hilja tässä kaikki muutuu parempaa suuntaa. Oon kuitenki super ylpeä ittestään ja treeneistä! 
Ensi viikko, on varmasti parempi viikko!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti