tiistai 24. helmikuuta 2015

Hiihtoloma

Nonni, nyt hiihtoloma jo ohi! Viikko on mennyt super nopeasti. Siinäpä kerkesin tehdä sellaista mitä en yleensä edes kerke ajatella. No en oo kuitenkaan tehnyt mitään sen ihmellisempää, mutta kuitenkin..  Julius on ollut mun kanssa lomailemassa. Käytti pitkästä aikaa moikkamassa mun perhettä, vanhemmat ja pikku veljet. Heitä en ole pitkään aikaan nähnyt ja kyllä on ollut ikävää! Vanhemmilla on ollut viikon ajan hoidossa aivan mahtava ja ihana koiran pentu!


Mun rakas veli, Julius ja musukka <3
  Vkloppuna myös näin pitkästä aikaa mun rakkaan ystävän! Lapsemme saivat pitkästä aikaa leikkiä ja askarrella yhdessä ja me pidimme tyttöjen iltaan! Tein ystävälle todella suloiset kynnet, pakko ittelleski tehdä joskus samanlaiset!
  Tänään oli vähän jännittävä päivää. Kävin koululla kirjoittamassa suomen kiellisen kokeen. Hain syksyksi opiskelemaan ja enne sovellus ja pääsy kokeita pitää suorittaa suomen kiellisen testin. Jännitti kyllä todella paljon, mutta ei se edes vaikea ollut ja suoriutui mielistäni oikein hyvin. Nyt odottelemaan kutsut pääsy kokeisiin :) Julius oli sillä aikaa mun toisella ihanalla ystävällä. Heillä ainakin oli oikein hauskaa ilta <3
       Mutta mä tässä nyt lähden nukkumaan, huomenna pitää jaksaa salille lähteä :)                                                      

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti