perjantai 27. kesäkuuta 2014

Uutta rakkautta! ♥

Parisen viikkoa sitten sain toteuttaa ainaki pienen osan mun unelmista! En tiiä olenko kertonut, mutta oon todella kova laukku hullu! Mulla on varmaa jo parikymmentä laukkua kotona, mutta en voi luopua niistä, jokainen niistä on mulle omalla tavalla tärkeä, ja sovi vaa tietyen vaateiden kanssa, NAISET !!!
Mutta rupesin jossai vaiheessa mietiä että tarvitsen sellaisen ison, mutta ei kuitenkaa kovin isoa, ja samaa aika sen verran pieni, että jos sattu vaikka ylläri baari menoo nii se ei ole koko ajan tiellä, pystyy tanssi rauhassa, eikä todellakaa tarvi jossai vaiheessa mietiä narikalle viemistä :D No kesti kauan löytää, mutta löysin sellaisen unelma laukkun!



Eiks nii se on todella ihana?! Kevyt, sopiva kokoien, tyylikkäs, ja mun uusi rakkaus ♥
Mutta laukkun osto ei jääny yhdeksi laukuksi, vaa mukaan tarttui kuitenki toinenki laukku, se on kyllä jotain ennen näkymätöntä! Ei ole tapana ostaa enempää ku yksi laukku kerralla, no sellaista sattu välillä!



En vaa voinu jättä tätä laukkua hyllyille pölyteleimään, vaa pakko oli viedä sen mukaan kotiin!
Tätä en kyllä vielä keriny käyttää, mutta lähiaikona, tai viimeistän ku jatkuu koulut, välillä on aika epämukava kantaa kädessä painava laukkua joka on täynnää koulun papereita, vihkot + paaaaaljon muuta mitä naisten laukusta löytyy ;) Mutta tämä muoto, ulkonäkö on aivan täydellinen kouluun ♥

Mutta nämät ostokset ei ollu siinä! Pari vuotta sitten tutustuin meikki siveltimeiden kanssa! Siitä päivästä lähtien mulla ei ollu enää yhtäkään meikki sientä, eikä sormea meikkamisessa käyttössä, vain ja ainoastaan siveltimeet. Edellinen setti ollu niin kovassa käyttössä että oon jo pitkään mietinyt uuden settin ostamista, nii yks kaunis päivä seki tartui mukaan! 





Uudet sieltimet ovat todella ihanat, pehmeät ja niitä on todella kiva käyttää. Ne eivät ole kovin pitkät niiku edelliset, nii mahtuvat oikein hyvin tavalliseen meikkipussiin mukaan. Tärkeimmät ovat: meikkivoide sivelin, puuteri-poskipuna siveltimeet ja jos oon laitanut meikkivoidetta, nii neki ovat sitten pussukassa mukaana =)

Tälläiset maailman ihanamat ostoksen olen löytänyt täältä kertta! Mitäs tykkätte? ♥

4 kommenttia:

  1. Super söpöt siveltimet ja söpöt laukut oot kyllä ostanut x

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Itteki oon todella ihastunu mun uusiin ostoksiin =)

      Poista
  2. Mistä nuo meikkisiveltimet on? Kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos =) Nämät siveltimet ovat ulkomaalta hankittu =)

      Poista