maanantai 30. kesäkuuta 2014

Solarium

En muista et oonko julkkisesti kirjoittanut että pelkkän solariumia, mutta ainaki yhteen kommentiin siitä oon maininut. Mutta mutta... Eilen J äiti soiti mulle ja kysyi tuunko hänen kanssa solkkussa käydä. No fiilikset siinä hetkellä olivat todella sekalaiset, samalla peloissa ja samalla innossa. Ei muuta ku äkki vaatteet päälle ja lähtemään. Tultiin Myyrmäkeen, itsepalvellu solariumiin. Ennen ku maksoin, luin parisen kerran ohjeita ja loppuen loppuks päätin maksaa ja kokeillaa. Kuitenki kaipanu rusketusta, en vaa kestää mun kalpea ihoa, täällä hetkellä kesä ei sallinu kunnon aurinkoa, eli ei muuta ku solkkuun!
2e, 6min ei ollu pahaa hinta ja aikaa. Itte yllätyin kuinka mukava ja rentouttava oli makoilla lämmössä. Myönnän et toki mua pelotti ollaa siellä, muutaman kerran muistelin solkku kohtauksia kauhuleffoissa :D No ihan turhaan, oikeasti! 6min mennyt yllättävän nopeasti. Heti en huomanu mitään rusketusta heti, vaikka J illalla sanoi et jotain pientä on tartunut. Mutta aamulla ku heräsin, nii yllätys yllätys mun jaloissa oli todella kevyt rusketus! Eli kuitenki se toiminut. Viihdoinki ei tarvitsee ollaa kalpea ku kuolema :D Oli puhettaa J äitin kanssa et lähiaikona käydän uudestaan ja ollaan sitten pidempää siellä. :) Ittellä jäi todella hyvä fiilis siitä, en malta odottaa ku ens kerralla käydään ja saan pikku hilja nättin rusketuneen ihon. Nyt vaa kaipan tietoa ihon hoidosta ja mitä rasvoja suosittellaan käytää? Onko kellä kokemuksia/tietoa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti