perjantai 4. huhtikuuta 2014

Ihana perjantai! ♥


Jees tänää oli vapaa päivä, ei koulua, ei tehtäviä, ei mitään! Sen kunniaksi nukkuimme poitsun kanssa pikkusen pidempää ku muina päivinä ja vietimme aivan ihanan päivän! Meillä oli täysi kiiretön aamu!
Julius sai aamupalaksi herkku puuron marjojen kanssa, mikä on aika harvinnaista herkkua sille että saa rauhassa syödä aamulla puuron.

Itte sillä aikana nautin liianki rauhallisesti aamu kahveista parvekkella, voi että ku oli ihana!!
Sen jälkeen katsoimme yhessä jopa kahdet  piiretyt: Leijonakuninga 1 ja monsterit oy. Molemmat tykkäsimme vaa makaa sohvalla ja katsoa rauhassa ja yhdessä♥


Jullen lemppi hahmo :D

Myöhemmin illalla sitten aloittimme rauhassa valmistautumaan lähtemään J luokse.. Se kyllä keski yllättävän kauan, yleenssä arkki aamuina ollaan valmina lähtöön puolessa tunnissa, mutta kesti sitten joku kolmiseen tuntia.. Oltii vähän liianki hitaita tänää :D
Julius avasi tämän kevän jätski kauden ja sai ensimmäisenä ensimmäisen kevät jäätelön! Itte en es maistanu, saa nähdä milloin mun jätski kausi alkaa :D 


Myöhemmin kolmistaan lädettiin tunniksi lenkkille, mikä oli todella hauska!! Päästi molemmat Juliuksen kanssa juoksee kilppaa, siis tottakai mä voittin ;) Mut siltti, poitsu myös pääsi kiipeilemään, naureskeli ja piti hauskaa :D Ärsyttää ku mun kodin lähellä ei oo sellaisia turvallisia polkkuja missä voisin lähtee poitsun kaa lenkkeillemän, pelkkä autotiet joka puolella, nii juoksee ei ainakaa voi :/ No mutta onneks täällä päin se onnistuu oikein hyvin ja nyt mulla on ihana fiilis! Julius nukahtii tosi nopeasti ja onnellisena, yleenssa vielä puolen tunnin ajan kuuluu sen huonesta ÖITÄ! Heheh, mä tässä nyt meen mun rakkaan mieheen kainaloon, pidetään nyt rauhallisen leffa hetken♥
Öitä ja puss♥♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti