tiistai 5. huhtikuuta 2016

Kuka olen ja mitä haluan...

Olen nuori nainen, kaunis ja ihana persoona, mutta mulla on ylimääräiset kilot. Välillä koitan ajattella, että ei se haita. Moni elää ylipainosenä ja ovat onnellisia. Mutta kun katson sisimmälle, en ole onnellinen kun kannan joka päivä mukana monta kymmentä kiloa tuska, surua, epäonnistumista, itseinhoa, huonoa itsetuntoa... lista on loputton!
Laihduttamisen oon aloitanut miljoonat kerrat, mutta en ikinä ole oikeasti mietinyt miksi laihdutaisin, mitä se unelma luku vaa'aalla tuo mun elämään..
Sinkuna aikonaa aloitin laihduttaa että löytäisin miehen. Silloin paino lähti noin 15 kiloa, mutta kun löysin miehen, lihosin kaikkeen takaisiin. Eli ei se ollu oikea syy laihdutuksee.
Myös muiden ihmisten mielipide ja bloggaminen on tuotanut mulle paineita.
Mutta mitä mä oikeasti haluan..
Ensimmäinen asia mikä on tullut mun mielen on, haluan olla onnellinen, itsevarma ja hyvällä itsetunnolla. Painonpudotus tulisi autamaan asian, mutta ei ratkaise kaikki ongelmani.
Myös haluan olla terve, en halua sairastua esim diabetikseen.  Herkkutelen muutenki nykyään todella harvoin ja pyrkin syömään tervellisesti. Säännöllinen syöminen on edelleen mun iso heikkous.
Nyt kun oon mietinyt mun asiat, tulin siihen tulokseen, mun ulkonäkö ei kuulu kenellekään, se on vaan ja ainoastaan mun oma asia. Mä laihduttan itseäni takia, ihan omaksi mieleksi, sillä teen myös itselleni palvelluksen.
En ajo välittää enää muiden mielipiteistä. Tämä on vaan mun elämä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti