sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Juhannus!

Tänä vuonna meillä oli aika rauhallinen Juhannus.
Julius lähti isänsä ja hänen perheen kanssa viikoksi Turkiin, nyt mulla on koko viikko vapana.
Vaikka oliki nyt Juhannus vkloppu, meillä se oli ihan tavallinen vkloppu.
Perjantaina kävin J kanssa salille, itse vedin kunnonjalka treenin, jalat on edelleen todella kipeät :D


Kävin myös vkloppun aikana parisen kerran ottamassa esirusketukset solkussa. Mulla on tosiaan sellainen iho joka ei kovin helposti ruskeutu. Että mikä siihen voisi olla avuksi? Suihku/itseruskettavia ei ole mua varten.
Eilen illalla käytti myös J kanssa leffassa, katsomassa Poltergeist. Ei ollukaan nii pelottava ku oisin itse toivonut. Mut ihan hyvä se kuitenkin oli :)
Samalla mulla oli eilen myös vapaasyömis päivä, nii tottakai leffaan kuului karkit :D

Eilen tein myös itsellesi kynsien huoltoa. Mutta ne on just sen väriset, että kuinka ruskeutunempi iho on, sitä paremmalta ne kynnet näyttää =) Onneksi tässä on vielä aika saada kunnon rusketusta ♥
Millainen Juhannus teillä oli? ♥
Muistakaa seurata mua instagrammissa: alesya_girl



2 kommenttia: